Domů 9 Aktuality 9 Prodlužujeme výběrové řízení na vedoucího odboru kanceláře páté městské části a přijmeme referentku místních poplatků a pokut

Prodlužujeme výběrové řízení na vedoucího odboru kanceláře páté městské části a přijmeme referentku místních poplatků a pokut

Úřad městské části Prahy 5 prodlužuje výběrové řízení na vedoucí/vedoucího odboru kanceláře městské části Prahy 5.

Máte schopnost zvládat náročné organizační úkoly a zajímáte se o Security managament, umíte komunikovat a vést tým zkušených zaměstnanců?

Náplň vedoucího odboru, řídí, koordinuje a kontroluje činnost oddělení krizového řízení a Security managementu, organizačního a sekretariátů a dále oddělení hospodářské správy a spisové služby.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel nejpozději 20.01.2023 v podatelně Úřadu městské části Praha 5.

Prodloužení výběrového řízení č. 93/2022 na úřední desce MČ Prahy 5:

vedoucí Odboru Kancelář městské části

Zároveň hledáme referentku místních poplatků a pokut, která se nebojí komunikovat s lidmi a má ráda práci na úřadě

Stručná náplň práce:

  • vymáhání nedoplatků na pokutách zón placeného stání,
  •  evidence vratek za platby provedené po splatnosti v zónách placeného stání,
  •  zajištění agendy správních poplatků,
  •  vyhotovování platebních, předpisných a odpisných poukazů, spojených se správou poplatků a pokut,
  • práce spojené s pořádáním veřejných sbírek – zapečetění, otevření a přepočítání obsahu pokladniček.

Výběrové řízení č. 04/2023 – referent/ka místních poplatků a pokut