DDL: 29. 9. 2024 – 2. výzva – Zavedení nového stavebního zákona do praxe

18/01/2024

Z výzvy budou podpořeny projekty zaměřené na zajištění nezbytného IT vybavení pro fungování nové struktury stavebních úřadů. Výzva je určena pro realizaci institucionálních a procesních změn a má přinést vysoký stupeň digitalizace stavebního řízení. Za decentralizovanou strukturu stavebních úřadů a jejich provozní podmínky bude odpovídat stát. Reforma zrychlí stavební řízení a zefektivní povolovací postupy. Příslušní aktéři absolvují odpovídající školení, aby porozuměli novým procesům, byli schopni používat nové informační systémy a pracovali v novém organizačním uspořádání efektivně. Stávající údaje budou převedeny na novou platformu a až do vybudování centrálního (agendového) informačního systému („AIS“) bude zajištěno fungování jednotlivých stávajících informačních systémů. To zahrnuje zajištění nezbytného IT vybavení pro fungování nové struktury stavebních úřadů.

Míra podpory:                                  100 % z celkových způsobilých výdajů

Maximální výše výdajů: 5 500 000 Kč včetně DPH

ex – ante financování

Alokace:                                           252 196 095 Kč

Platnost od:                                       12. 1. 2024

Ukončení příjmu žádostí:            29. 9. 2024

Oprávnění žadatelé:                      Městské části hl. města Prahy

obecní úřady obcí s rozšířenou působností

pověřené obecní úřady obcí

obecní úřady vykonávající působnost stavebního úřadu

v případě statutárních měst magistráty/úřady městských částí

(vykonávají-li působnost stavebního úřadu)

Krajské úřady

Ministerstvo obrany, Ministerstvo vnitra, Ministerstvo spravedlnosti

Výzva a dokumenty:                      ZDE

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě