Fungování komise kulturní a obnovy památek Rady MČ Praha 5
Interpelace:
ing Štěpán Rattay radní MČ Praha 5
Štefánikova 13-15
150 00 Praha 5
Téma : Fungování komise kulturní a obnovy památek Rady MČ Praha 5
Vážený pane radní,
obracím se na Vás ve věci fungování komise kulturní a obnovy památek Rady MČ Prahy 5.
Podle mých informací více jak polovina členů včetně předsedkyně, nemá ani po dvou letech zřízený přístup do systému elektronických dokumentů / proxio. Někteří z těchto členů se situaci snažili zatím neúspěšně řešit. Většina z nich se tak s předloženým programem, často předkládaným bez důvodových zpráv, seznamuje narychlo těsně před nebo již při jednání komise pouze v tištěné podobě. Sama jsem členkou dvou komisí a jednoho výboru a neumím si představit, že bych za takových okolností mohla svou činnost zodpovědně vykonávat.
Domnívám se, že tento způsob je pro členy, z nichž většina nemá zastupitelský mandát, velice komplikovaný už proto, že nemohou navržené body s dostatečným předstihem konzultovat s politickými kluby stran, které je nominovali.
Věřím, že to není záměr, ale pouze laxnost. Je jistě v zájmu všech, aby tato skutečnost byla okamžitě napravena.
Žádám Vás tedy o sdělení konkrétního termínu, do kterého budou mít všichni členové komise kulturní a obnovy památek rovný přístup do elektronického systému dokumentů/ proxia.
Děkuji.
Kateřina Poláková, zastupitelka za ODS
Odpověď:
V Praze 5. 12. 2024
Interpelace zastupitelky Kateřiny Polákové ze dne 12. 11. 2024 – na téma
fungování komise kulturní a obnovy památek.
Interpelovaný – radní Ing. Štěpán Rattay
Vážená paní zastupitelko, kolegyně,
těší mě, že se na mne obracíte s tímto technickým dotazem, nicméně asi sama dobře víte, že nejsem předsedou dotčené komise a do mé gesce nespadá ani personální agenda, ani IT. Požádal jsem tudíž paní tajemnici o zodpovězení Vašeho dotazu. Odpověď přikládám níže.
S úctou
radní Ing. Štěpán Rattay
Odpověď paní Ing. Bohumily Budkové:
Po prověření Vaší interpelace konstatuji, že všichni členové komise KULTUR-NÍ A OBNOVY PAMÁTEK Rady MČ Praha 5 mají zřízený přístup do informačního systému Proxio / Agendio, kde jsou uložené veškeré podklady k jednání komise.
Zároveň jsme požádali Odbor informatiky městské části Praha 5 o prověření požadavku na obnovu těchto účtů.
Na tomto Odboru není evidována žádná žádost ani informace o nefunkčnosti přístupů členů komise.
Pokud má jakýkoliv člen komise či výboru problém s přístupem do informačních systémů, může kontaktovat jakéhokoliv pracovníka Odboru informatiky s žádostí o pomoc.
Doporučuji využít k tomu pracovní e-mail Úřadu městské části, který má každý člen komise i výboru zřízen.
Následně bude dohledatelné, kdy k této žádosti došlo a jak byla žádost případně vyřízena. Při zaslání takovýchto požadavků ze soukromých adres může dojít k zadržení e-mailu ve Spamovém filtru, a tím k prodloužení celého procesu vyřízení žádosti.
Pro úplnost zasílám přehled oprávnění jednotlivých členů komise, jak jim byla hned z počátku přiřazena:
Předsedkyně:
Mgr. Martina Muziková
Organizátor komise
Místopředsedkyně:
Mgr. Michaela Badinková
Pozorovatel komise
Členové:
Barbora Stárková
Pozorovatel komise
Mgr. Šárka Malá
Pozorovatel komise
Jiří Krátký
Pozorovatel komise
MUDr. Michal Bednář – nominant ODS
Pozorovatel komise
Ing. Lubomír Brož
Pozorovatel komise
MgA. David Dušek
Pozorovatel komise
PhDr. Marie Ulrichová-Hakenová
Pozorovatel komise
Přihlašovací údaje do informačního systému jsou totožné s přístupem do pracovního emailu.
S pozdravem
Ing. Bohumila Budková