Odstávka systému Czech POINT od 11. 2. do 13. 2. 2022

08/02/2022

Dovolujeme si Vás upozornit na mimořádnou odstávku informačního systému Czech POINT, která proběhne v termínu od 11.  2. do 13. 2. 2022  (od pátku 17:00 hod do neděle 12:00).

 

 

Po tuto dobu nebude možné si pořídit žádný výpis ani využít žádnou jinou službu (např. Výpis z Rejstříku trestů, Výpis bodového hodnocení řidiče, zřízení nových datových schránek či zneplatnění přístupových údajů a vydání nových, apod.) na kontaktním místě Czech POINT (na úřadě, na pobočkách České pošty, u notářů apod.). Nemožnost pořídit výpis se dotkne též Portálu veřejné správy, respektive Portálu občana, jelikož po tuto dobu zde nebude možné pořídit žádný výpis ani využít žádnou jinou službu CzechPOINT@home (např. Výpis z Rejstříku trestů, Výpis bodového hodnocení řidiče). Stejně tak nebude v provozu ani úřednický CzechPOINT@office a nebude možné využít služby JIP/KAAS k přihlášení do řady agendových informačních systémů.

 

 

Odstávka informačního systému je nezbytná zejména z důvodu migrace systému na nové technické vybavení.

Doporučujeme veřejnosti, aby si v případě potřeby výpis obstarali mimo uvedenou dobu. Za případné komplikace spojené s dočasným a mimořádným omezením provozu Czech POINT se tímto omlouváme.

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě