Poradce radního – chybějící písemné doklady
Interpelace:
Téma: Poradce radního – chybějící písemné doklady
Interpelovaný: Ing. Milan Vrkoč
Interpelace
Vážený pane radní,
	Děkuji Vám za vysvětlení činností Vašeho poradce … Vaše odpověď však neobsahuje písemné doklady, o které jsem Vás žádal. Žádám opětovně o poskytnutí písemných dokladů pro níže uvedené činnosti:
1)	2.1. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Malvazinky (4h)
2)	3.1. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Košíře (1x) – (4h)
3)	4.1. 2023 – Komunikace s radním, administrativní práce, emailová korespondence (8h)
4)	6.1. 2023 – Sbírání podnětů od občanů (6h)
5)	16.1. 2023 – Přeposílání stížností občanů na úklid odboru (6h)
6)	27.1. 2023 – Administrativa, shrnutí agendy za měsíc leden 2023 (4h)
7)	2.2. 2023 – Příprava, schůzka s občany na jejich podněty Jinonice/Košíře (2x) – (4h)
8)	3.2. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Kavalírka (1x) (3h)
9)	7.2. 2023 – Administrativní činnost, mailová komunikace, vyřizování podnětů od občanů (7h)
10)	27.2. 2023 – Příprava na jednání/prezentace a zápis z jednání … o zavádění modro-zelené infrastruktury na Praze 5 a možnostech získávání dotací (7h)
11)	2.3. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Barrandov (1x) (2h)
12)	3.3. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Košíře (1x) (1h)
13)	7.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
14)	8.3. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích  (7h)
15)	16.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
16)	17.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
17)	21.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (2h)
18)	3.4. 2023  – Schůzka s občany na jejich podněty Radlice (1x) (2h)
19)	4.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (1x) (2h)
20)	5.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (1x) (1h)
21)	7.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
22)	11.4. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (7h)
23)	12.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
24)	17.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
25)	1.5. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (5h)
26)	3.5. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (2x) (3h)
27)	4.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
28)	14.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
29)	26.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (6h)
30)	1.6. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
31)	5.6. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (3x) (4h)
32)	6.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
33)	14.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
34)	16.6. 2023 – Příprava a strategie pro využití sponzoringu od McDonalds (4h)
35)	26.6. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (4h)
36)	27.6. 2023 – Kontrola pítka v Hlubočepích (1h)
37)	28.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
38)	1.7. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
39)	5.7. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (3x) (4h)
40)	14.7. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
41)	16.7. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
42)	3.8. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
43)	8.8. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (4x) (5h)
44)	9.8. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (3h)
45)	14.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (8h)
46)	15.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (8h)
47)	16.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (4h)
48)	27.8. 2023 – Příprava na jednání/prezentace a zápis z jednání … o zavádění modro-zelené infrastruktury na Praze 5 a možnostech získávání dotací (7h)
49)	7.9. 2023 – Vnitrostranická jednání za radního (5h)
50)	8.9. 2023 – Schůzka s občany, jejich podněty – (3h)
51)	12.9. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (6h)
52)	29.9. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (4h)
53)	6.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
54)	10.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
55)	13.10 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
56)	16.10. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
57)	17.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
58)	24.10. 2023 – Příprava podkladů na jednáni s … v Jinonicích (8h)
59)	25.10. 2023 – Studování a zjišťování skutečnosti pod Majerovic (8h)
60)	6.11. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
61)	9.11. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
62)	21.11.2023 – Pomoc při dokončení převzetí Hořejšího nábřeží – osvětlení, bezpečnost, energie, dokumentace tání a mrznutí ledu (5h)
63)	23.11. – 24.11. 2023 – Zasazení stromu na Klamovce – komunikace / Komunikace s občany na sociálních sítích (10h)
64)	29.11. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
65)	4.12. 2023 – Schůzka s občany (4h)
66)	6.12. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
67)	15.12. 2023 – Rešerše způsobu chlazení k Hořejšímu nábřeží (2023) (6h)
68)	18.12. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
Předem děkuji za Vaši odpověď.
V Praze dne 18.6. 2024 						Mgr. Jan Klusoň
									zastupitel MČ Praha 5
Odpověď:
Vážený pan
Mgr. Jan Klusoň
zastupitel MČ Praha 5
V Praze dne 16. 7. 2024
Věc: odpověď na interpelaci ze dne 18. 6. 2024
Vážený pane zastupiteli,
k vaší interpelaci týkající se činnosti mého poradce … uvádím následující:
mohu vás ujistit, že činnost poradce probíhala v souladu se směrnicí č. 1/2019 Pravidla uzavírání dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr Úřadu městské části Praha 5 a Dohodou o práci konané mimo pracovní poměr, která byla stran Úřadu městské části Praha 5 schválena na několika úrovních hierarchie fungování včetně tehdejšího pana starosty a paní tajemnice. Současně nebyl překročen žádný limit pro čerpání veřejných prostředků při výkonu mé funkce.
Můj poradce pan … pro mne zajišťoval komplexní poradenství. Jeho činnost pokrývala úkoly, které jsem mu zadával nejčastěji v nemateriální podobě a jejichž předvedení jsem následně osobně kontroloval.
Pracovní výkazy jsou každý měsíc při odevzdání kontrolovány zaměstnancem oddělení personálního a mzdového. Vedle nemateriálních výstupů eviduji i písemné podklady v souladu s výše uvedenou směrnicí a byly také odevzdány paní starostce Mgr. Radce Šimkové.
S pozdravem
Ing. Milan Vrkoč
radní pro veřejný prostor a životní prostředí
 
				 
										 
										 
										