Tajemník
Položka osnovy | Popis položky |
---|---|
Název úkonu | Tajemník úřadu plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních předpisů, odpovídá za bezpečnost práce a ochranu zdraví při práci, je nadřízený všem zaměstnancům zařazeným v Úřadu MČ Praha 5 |
V jakém případě ve věci jednat | – |
Charakteristika úkonu |
Ø stojí v čele úřadu Ø je odpovědný ze své činnosti starostovi Ø je nadřízený všem zaměstnancům ÚMČ P5 Ø rozhoduje při kompetenčních nejasnostech mezi odbory ÚMČ P5 Ø rozhoduje o podjatosti vedoucího odboru úřadu ve správním řízení a činí potřebná opatření k zajištění dalšího řízení Ø řídí vedoucí odborů ÚMČ P5 Ø řídí a kontroluje činnost odborů ÚMČ P5 Ø řídí a kontroluje činnost zaměstnanců ÚMČ P5 Ø zabezpečuje plnění úkolů vyplývajících z usnesení RMČ P5 a ZMČ P5 prostřednictvím vedoucích odborů, pokud nejsou uloženy přímo starostovi, jeho zástupcům nebo jinému členovi ZMČ P5 Ø předkládá RMČ P5 návrhy na organizační členění ÚMČ P5 a jeho změny Ø předkládá RMČ P5 návrhy na jmenování a odvolání vedoucích odborů Ø předkládá RMČ P5 návrhy na přidělení „služebních“ bytů zaměstnancům ÚMČ P5 Ø stanoví počty zaměstnanců v odborech, odděleních nebo pracovištích úřadu, není-li stanoveno radou MČ P5 jinak Ø jmenuje a odvolává vedoucí oddělení Ø zmocňuje vedoucí odborů a ostatní pracovníky zastupováním ÚMČ P5 v jednotlivých případech nebo ve stanoveném rozsahu v oblastech přenesené působnosti Ø v oblastech samostatné působnosti MČ P5 účastní se zasedání RMČ P5 a ZMČ P5 s hlasem poradním Ø stanovuje platy zaměstnancům ÚMČ P5 podle zvláštních předpisů, Ø zajišťuje výplatu náhrad členům RMČ P5 a ZMČ P5 dle zákona Ø stanovuje pravidla a postupy při realizaci výběrových řízení na pracovní místa zaměstnanců – úředníků zařazených v úřadu Ø přijímá státoobčanský slib Ø rozhoduje o vyloučení přímo podřízených zaměstnanců ÚMČ P5 ze správního řízení z důvodů podjatosti Ø koordinuje organizačně technické zajištění voleb, referenda nebo sčítání lidu, domů a bytů Ø koordinuje činnost a ukládá povinnosti v oblasti vnitřní kontroly úřadu Ø zabezpečuje řídící kontrolu na své úrovni v souladu se zákonem o finanční kontrole Ø odpovídá za ochranu utajovaných informací v podmínkách Úřadu podle jiného právního předpisu Ø vydává vnitřní organizační předpisy určené odborům a zaměstnancům úřadu Ø na základě pověření starosty městské části plní roli administrátora datové schránky městské části podle jiného právního předpisu, na jehož základě určuje a odvolává osoby pověřené k přístupu do datové schránky, k vyzvedávání a odesílání datových zpráv podle jiného právního předpisu Agenda sociálního fondu Ø Jmenování členů komise pro tvorbu sociálního fondu Ø tvorba návrhů rozpočtu sociální fondu Ø kontrola čerpání sociálního fondu Ø kontrola poskytování benefitů ze sociálního fondu |
Výsledek úkonu | – |
Kdy věc řešit | – |
Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené elektronicky | – |
Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky | – |
Kde a jakým způsobem lze úkon iniciovat elektronicky | – |
Kde a jakým jiným způsobem než elektronicky lze úkon iniciovat | – |
Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené elektronicky | – |
Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky | – |
Výše dávky nebo jiného plnění, pokud je předmětem úkonu | – |
Opravné prostředky | – |
Časté dotazy | – |
Sankce | – |
Působnost | Samostatná |
Oblast | vedoucí úřadu |
Klíčová slova | – |
Počátek platnosti popisu úkonu | – |
Konec platnosti popisu úkonu | – |
Výsledek úkonu vedený v základním registru nebo v agendovém informačním systému | – |
* (není orgánem veřejné moci)