V nezbytně nutných případech si nově můžete vyřídit výměnu dokladů i v rozšířených úředních hodinách

22/10/2020

Odbor osobních dokladů, evidence obyvatel a voleb rozšiřuje s účinností od 19. 10. 2020 své úřední hodiny. Rozšířené úřední hodiny se týkají vyřizování záležitostí v nezbytně nutných případech (viz. končící platnost občanského průkazu).

Pro tyto účely je občanům k dispozici rezervační systém. V nezbytně nutných případech budou občané obslouženi v pondělí od 13.00 – 17.00 a ve středu od 08.00 – 12.00.

Bez nutnosti předchozí rezervace je možné si výměnu osobních dokladů vyřídit v úřední době, tj. v pondělí od 08.00 – 13.00 a ve středu od 12.00 – 17.00.

Toto opatření úřad zavádí z důvodu snížení bezpečnostního rizika kumulace klientů v čekárnách a v budovách úřadu. Žádáme klienty, aby zvážili nutnost návštěvy našeho úřadu v těchto nelehkých časech, a omezili tak své návštěvy jen na životně důležité a neodkladné záležitosti.

Kontakt

Městská část Praha 5
nám 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě