Stabilizace úřadu

Datum interpelace:
09. 09. 2025
Interpelující:
Ing. Filip Karel, Ph.D.
Interpelovaný:
Bc. Lukáš Herold
Příloha interpelace:
Příloha odpovědi:

Interpelace:

Vážený pane starosto,

při převratu v prosinci 2024 jste vy osobně uváděl argumenty o rozpadlém a nefungujícím úřadu, ze kterého ve velkém odcházejí kvalitní a schopní zaměstnanci.

Z vaší nynější veřejné komunikace jsem pochopil, že úkol tzv. stabilizace úřadu už považujete za úspěšné splněný.

Dovolte mi tedy, prosím, požádat vás o informace o počtu zaměstnanců, kteří odešli nebo naopak nastoupili na ÚMČ Praha 5 v jednotlivých měsících od ledna 2025 do srpna 2025, a to ve struktuře vedoucí odboru, vedoucí oddělení, referent. Ptám se tedy, kolik vedoucích odborů, kolik vedoucích oddělení a kolik referentů odešlo nebo naopak nastoupilo v lednu 2025, kolik v únoru 2025 a tak dále…

Zajímá mě také porovnání se stejným obdobím loňského roku.

Pro větší srozumitelnost předkládám tabulku, o jejíž vyplnění vás tímto prosím. Děkuji.

S pozdravem

Filip Karel

zastupitel, MČ Praha 5

 

 

    počet zaměstnanců s ukončeným pracovním poměrem počet nástupů do pracovního poměru
    vedoucí odboru vedoucí oddělení referent vedoucí odboru vedoucí oddělení referent
leden 2024            
2025            
únor 2024            
2025            
březen 2024            
2025            
duben 2024            
2025            
květen 2024            
2025            
červen 2024            
2025            
červenec 2024            
2025            
srpen 2024            
2025            

 

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě