Částečné omezení provozu Oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel

12/01/2018

Vážení občané,

Úřad městské části Praha 5 oznamuje, že v úterý 16. 1. 2018 bude částečně omezen provoz Oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel. K omezení úředních hodin nedojde, ale v provozu budou pouze tři pracoviště. Rezervace budou odbaveny podle stanovených časů.

Důvodem omezení je montáž nových speciálních pracovišť pro podání žádosti o občanské průkazy a cestovní pasy.

úterý 16. 1. 2018 budou otevřena dvě pracoviště k podání žádosti o změnu trvalého pobytu, výpisy z evidence obyvatel anebo nahlášení ztráty či odcizení občanského průkazu a další jedno pracoviště bude sloužit pro výdej hotových dokladů a podání žádosti o občanský průkaz nebo cestovní pas.

Dovolujeme si Vás upozornit, že žádost o občanský průkaz, cestovní pas anebo nahlášení jejich ztráty či odcizení lze podat i na jiných úřadech městských částí v Praze v jejich úředních hodinách.

Děkujeme Vám za pochopení dočasného omezení, které povede ke zkvalitnění služeb.

Bc. Josef Žebera, tajemník Úřadu MČ Praha 5

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě