Vedoucí
Přílohy
Vedoucí odboru KTA řídí organizaci a koordinaci činností ÚMČ v oblastech výkonu samostatné a přenesené působnosti, dále řídí zajištění komplexní agendy personalistiky a mezd (platů) včetně rozpočtových záležitostí týkající se pracovněprávních záležitostí. Odpovídá za agendu kontroly a stížností v rámci ÚMČ. Zajišťuje komplexní právní servis pro potřeby MČ, a to vlastními silami nebo externím dodavatelem, řídí komplexní systém vymáhání pohledávek a odpovídá za rozvoj kvality a e-governmentu v rámci ÚMČ, koordinuje zadávání veřejných zakázek, podílí se na zabezpečení organizace a koordinace činností ÚMČ, systému řízení kvality ISO normy na všech pracovištích, řízení bezpečnosti informací, řídí zajišťování provozu budov ÚMČ a komplexní správu movitého majetku, podílí se na vyhodnocování a zajišťování přiměřené bezpečnostní ochrany objektů, se kterými má MČ právo hospodařit nebo je zřizuje. Řídí správu přístupů do systémů ÚMČ, řídí vydávání a vedení evidence elektronických identifikačních karet, řídí zajišťování výkon funkce bezpečnostního ředitele dle zák. č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů, koordinuje výkon funkce bezpečnostního manažera systému řízení bezpečnosti a koordinuje technologickou podporu v oblasti informačních a komunikačních technologií a činnosti v rámci krizového řízení a ochrany obyvatelstva.
Pracoviště kvality a e-governmentu
Plní roli hlavního architekta e-governmentu v podmínkách ÚMČ, navrhuje, koordinuje a dohlíží nad plněním opatření Strategie rozvoje MČ Praha 5 2030+ v oblasti e-governmentu a digitalizace úřadu a spolupracuje s OIN na úseku rozvoje e-governmentu.
Pracoviště ekonomiky a rozpočtu
| Jméno | Funkce | Telefon | |
|---|---|---|---|
| Bc. Eva Ďurišová | referentka | 257 000 849 | eva.durisova@praha5.cz |
Oddělení personální a mzdové
Oddělení personální a mzdové zajišťuje kompletní vedení personální agendy spojené se vznikem, průběhem, změnou a zánikem pracovního poměru a vedení mzdové agendy (komplexní zpracování mezd, srážek ze mzdy a dávek nemocenského pojištění).
Nabídka volných pracovních míst
Přílohy oddělení
| Jméno | Funkce | Telefon | |
|---|---|---|---|
| Ing. Bc. Ivana Peterková | vedoucí | 257 000 883 | ivana.peterkova@praha5.cz |
| Kristýna Čermáková | personalistka | 257 000 894 | kristyna.cermakova@praha5.cz |
| Otakar Dymák | personalista | 257 000 806 | otakar.dymak@praha5.cz |
| Mgr. Jana Klímová | personalistka-vzdělávání | 257 000 987 | jana.klimova@praha5.cz |
| Markéta Novotná | mzdová účetní | 257 000 517 | marketa.novotna@praha5.cz |
Oddělení právní a vymáhání pohledávek
Poskytuje právní poradenství pro Úřad a komplexní právní servis pro všechny odbory Úřadu v oblasti samostatné působnosti. Provádí posuzování smluv a vyhotovování právních stanovisek. Zajišťuje zastupování městské části v právních sporech před soudy a dalšími státními orgány. Zprostředkovává spolupráci a spolupracuje s externími advokátními kancelářemi, posuzuje všechny smlouvy před jejich předložením ke schválení orgánům městské části. Oddělení dále spravuje veškeré pohledávky vyplývající zejména ze samosprávné činnosti městské části dle podkladů dodaných odbory Úřadu a správní společností Centra a. s., řeší úhradu dluhů s aktivními dlužníky, včetně návrhů splátkových dohod a odpisů pohledávek, zajišťuje podávání návrhů na nařízení výkonu pravomocných rozhodnutí, spolupráci se soudními exekutory.
Přílohy oddělení
- Popis úkonů vykonávaných v rámci agendy (prominutí dluhu)
- Popis úkonů vykonávaných v rámci agendy (uzavření dohody o uznání dluhu)
| Jméno | Funkce | Telefon | |
|---|---|---|---|
| Mgr. Aleš Badal | vedoucí | 257 000 966 | ales.badal@praha5.cz |
| JUDr. Martina Hendrychová | právník | 257 000 847 | martina.hendrychova@praha5.cz |
| Mgr. Ing. Michal Křepinský | referent (pohledávky) | 257 000 577 | michal.krepinsky@praha5.cz |
| Mgr. Vladan Slavětínský | právník | 257 000 586 | vladan.slavetinsky@praha5.cz |
Oddělení zadávání veřejných zakázek
Oddělení zadávání veřejných zakázek poskytuje metodické řízení a podporu v oblasti zadávání veřejných zakázek MČ Praha 5 a zajišťuje administraci zadávacích řízení na realizaci veřejných zakázek.
Přílohy oddělení
| Jméno | Funkce | Telefon | |
|---|---|---|---|
| Ing. Petr Topič | vedoucí | 257 000 841 | petr.topic@praha5.cz |
| Mgr. Jan Durčák | právník | 257 000 816 | jan.durcak@praha5.cz |
| Ilona Kechnerová | referentka | 257 000 542 | ilona.kechnerova@praha5.cz |
Oddělení vnitřní bezpečnosti
| Jméno | Funkce | Telefon | |
|---|---|---|---|
| Tomáš Suchý | referent | 257 000 579 | tomas.suchy@praha5.cz |
| Pavol Šimko | referent | 257 000 858 | pavol.simko@praha5.cz |
Oddělení kontroly a stížností
Přílohy oddělení
Oddělení hospodářské správy a spisové služby
| Jméno | Funkce | Telefon | |
|---|---|---|---|
| Mgr. Petra Vláčilová | vedoucí | 257 000 595 | petra.vlacilova@praha5.cz |
| Marcela Boušková | referent | 257 000 169 | marcela.bouskova@praha5.cz |
| Markéta Drastilová | referent | 257 000 855 | marketa.drastilova@praha5.cz |
| Jan Musil | technický pracovník | 257 000 971 | jan.musil@praha5.cz |
| Anna Schneiderová | referent | 257 000 440 | anna.schneiderova@praha5.cz |
| Dagmar Schönová | referentka | 257 000 504 | dagmar.schonova@praha5.cz |
| Bc. Tomáš Štella | dopravní referent | 257 000 880 | tomas.stella@praha5.cz |
| Michaela Trokanová | referentka majetkové správy | 257 000 945 | michaela.trokanova@praha5.cz |
| Antonín Wittman | metodik spisové služby | 257 000 927 | antonin.wittman@praha5.cz |
| Olivie Zemanová | referent | 257 000 168 | olivie.zemanova@praha5.cz |
