Czech POINT (oficiálně Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) slouží jako kontaktní místo výkonu veřejné správy. Občanům vystavuje ověřené výstupy z příslušných rejstříků, které se pak stávají veřejnými listinami. Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost.
OBJEDNAT TELEFONICKY: 257 000 983, 257 000 981
VYŘÍDIT ONLINE: Služby Czech POINT jsou k dispozici a výpisy je možné dále získat i elektronicky přes Portál občana (prostřednictvím identity občana a DS)
Zhotovování certifikátů pro elektronické podpisy od První certifikační autority (I. CA): pouze po předchozím telefonickém objednání termínu.
Kontakt
Úřad městské části Praha 5Odbor matrik a státního občanství
Oddělení ověřování a Czech POINT
Štefánikova 236/13 a 246/15
Praha 5
Úřední hodiny
| pondělí | 8.00–18.00 |
| úterý | 8.00–14.00 |
| středa | 8.00–18.00 |
| čtvrtek | 8.00–14.00 |
| pátek | 8.00–13.00 |
| Poslední příjem žádostí pro odbavení je 30 minut před koncem úředních hodin. | |
Odpovědná osoba
- Iveta Nováková
vedoucí
kancelář 053
e-mail: iveta.novakova@praha5.cz
telefon: 257 000 983
Objednejte se online
Služby Czech POINT pro veřejnost
- výpisy z informačních systémů veřejné správy, výpis z rejstříku trestů fyzických osob, u tohoto rejstříku možnost zažádat o vícejazyčný formulář v rámci EU, výpis z rejstříku trestů právnických osob, katastru nemovitostí, výpis z katastrální mapy z veřejných rejstříků (obchodní, spolkový, nadační, ústavů, SVJ a obecně prospěšných společností), z rejstříku živnostenského a insolvenčního, z bodového hodnocení řidičů, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH, Digitální certifikát EU Covid, výpis z evidence záznamů o očkování pacienta, výpis elektronických receptů pacienta,
- základní registry – např. výpisy z registru obyvatel, výpisy z registru osob, standardní vícejazyčný formulář EU pro potvrzení místa trvalého pobytu, žádost o poskytnutí referenčních údajů z registru obyvatel jiné osobě (identita), výpis údajů z registru zastupování,
- datové schránky – např. žádost o zřízení datové schránky nebo o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových,
- Autorizovaná konverze na žádost,
- zprostředkovaná identifikace osoby vystavení veřejné listiny.
Poplatek za výpisy: 100 Kč za první stranu výpisu a 50 Kč za každou další započatou stranu, v případě jiné výše správního poplatku je u dané agendy uvedeno
CO JE TŘEBA DOLOŽIT
Výstup z katastru nemovitostí
- List vlastnictví —musíte znát katastrální území a číslo listu vlastnictví, popřípadě:
- U seznamu nemovitostí musíte znát katastrální území včetně parcelního čísla, jedná-li se o pozemek; jedná-li se o stavbu, potřebujete znát číslo popisné.
- U seznamu jednotek musíte znát katastrální území, popisné číslo domu, ale i přesné číslo bytu.
Výpisy z veřejného rejstříku
- Identifikační číslo organizace (IČ).
Výpis z živnostenského rejstříku
- Identifikační číslo živnosti (IČ).
Výpis z rejstříku trestů
- musíte mít průkaz totožnosti, např. občanský průkaz, cestovní pas, povolení k pobytu
- Pokud o výpis žádá zmocněnec, předloží ověřenou plnou moc žadatele, která obsahuje jméno, příjmení, rodné příjmení, datum, místo a stát narození, státní občanství, bytem u žadatele.
Dále u zmocněnce obsahuje jméno, příjmení, datum a místo narození, bytem.
Poplatek: jednorázový 100 Kč, v případě žádosti o vícejazyčný formulář v rámci EU poplatek: jednorázový 200 Kč
Výpis z registru obyvatel: vícejazyčný formulář EU pro potvrzení místa trvalého pobytu
- Doklad totožnosti např. občanský průkaz, cestovní doklad, povolení k pobytu
- V případě zmocněnce ověřenou plnou moc
Poplatek: 100 Kč za první stranu výpisu a 50 Kč za každou další započatou stranu a 100 Kč za vícejazyčnou verzi
Výpis z bodového hodnocení řidičů
- Doklad totožnosti, např. občanský průkaz nebo cestovní doklad, povolení k pobytu, popřípadě k doplnění ŘP
- Zmocněnci předkládají ověřenou plnou moc.
Poplatek: 100 Kč za první stranu výpisu a 50 Kč za každou další započatou stranu
Výpis ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Požádat o výstup může kdokoliv, musí ale znát identifikační číslo organizace.
Registr účastníků provozu autovraků ISOH
- Přístup do systému má pouze podnikatelský subjekt, který získal povolení ke sběru vybraných autovraků OP a IČO
Insolvenční rejstřík
- Rejstřík je veřejně přístupný, není tedy nutné ověřovat totožnost žadatele. V rejstříku můžete vyhledávat na základě identifikačního čísla organizace nebo podle osobních údajů.
Digitální certifikát EU Covid – výpis z evidence záznamů o očkování pacienta
- Občanský průkaz, cestovní doklad, povolení k pobytu, případně ověřená PM
- Údaje jsou zveřejněné od 1. 7. 2017
Výpis elektronických receptů pacienta
- podmínky najdete ZDE
DALŠÍ POPLATKY
- Provedení identifikace a sepsání veřejné listiny o identifikaci: 200 Kč
- Autorizovaná konverze: 30 Kč (za jednu stranu)
- Ceník pro elektronické podpisy: www.ICA.cz
- Ověření elektronického podpisu: 50 Kč
Správní poplatky se uhrazují prostřednictvím samoobslužného platebního automatu, který přijímá platby v hotovosti i platební kartou
