Ověřování listin a dokladů / Czech POINT

Czech POINT (oficiálně Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) slouží jako kontaktní místo výkonu veřejné správy. Občanům vystavuje ověřené výstupy z příslušných rejstříků, které se pak stávají veřejnými listinami. Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost. 

OBJEDNAT TELEFONICKY: 257 000 983, 257 000 981
VYŘÍDIT ONLINE: Služby Czech POINT jsou k dispozici a výpisy je možné dále získat i elektronicky přes Portál občana (prostřednictvím identity občana a DS)
Zhotovování certifikátů pro elektronické podpisy od První certifikační autority (I. CA): pouze po předchozím telefonickém objednání termínu.

Kontakt

Úřad městské části Praha 5
Odbor matrik a státního občanství
Oddělení ověřování a Czech POINT
Štefánikova 236/13 a 246/15
Praha 5

Úřední hodiny

pondělí8.00–18.00
úterý8.00–14.00
středa8.00–18.00
čtvrtek8.00–14.00
pátek8.00–13.00
Poslední příjem žádostí pro odbavení je 30 minut před koncem úředních hodin.

Odpovědná osoba


Objednejte se online

Služby Czech POINT pro veřejnost

  • výpisy z informačních systémů veřejné správy, výpis z rejstříku trestů fyzických osob, u tohoto rejstříku možnost zažádat o vícejazyčný formulář v rámci EU, výpis z rejstříku trestů právnických osob, katastru nemovitostí, výpis z katastrální mapy z veřejných rejstříků (obchodní, spolkový, nadační, ústavů, SVJ a obecně prospěšných společností), z rejstříku živnostenského a insolvenčního, z bodového hodnocení řidičů, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH, Digitální certifikát EU Covid, výpis z evidence záznamů o očkování pacienta, výpis elektronických receptů pacienta,
  • základní registry – např. výpisy z registru obyvatel, výpisy z registru osob, standardní vícejazyčný formulář EU pro potvrzení místa trvalého pobytu, žádost o poskytnutí referenčních údajů z registru obyvatel jiné osobě (identita), výpis údajů z registru zastupování,
  • datové schránky – např. žádost o zřízení datové schránky nebo o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových,
  • Autorizovaná konverze na žádost,
  • zprostředkovaná identifikace osoby vystavení veřejné listiny.

 

Poplatek za výpisy: 100 Kč za první stranu výpisu a 50 Kč za každou další započatou stranu, v případě jiné výše správního poplatku je u dané agendy uvedeno

PŘEHLED POSKYTOVANÝCH SLUŽEB 

CO JE TŘEBA DOLOŽIT

Výstup z katastru nemovitostí

  • List vlastnictví —musíte znát katastrální území a číslo listu vlastnictví, popřípadě:
  • U seznamu nemovitostí musíte znát katastrální území včetně parcelního čísla, jedná-li se o pozemek; jedná-li se o stavbu, potřebujete znát číslo popisné.
  • U seznamu jednotek musíte znát katastrální území, popisné číslo domu, ale i přesné číslo bytu.

 

Výpisy z veřejného rejstříku

  • Identifikační číslo organizace (IČ).

 

Výpis z živnostenského rejstříku

  • Identifikační číslo živnosti (IČ).

 

Výpis z rejstříku trestů

  • musíte mít průkaz totožnosti, např. občanský průkaz, cestovní pas, povolení k pobytu
  • Pokud o výpis žádá zmocněnec, předloží ověřenou plnou moc žadatele, která obsahuje jméno, příjmení, rodné příjmení, datum, místo a stát narození, státní občanství, bytem u žadatele.

Dále u zmocněnce obsahuje jméno, příjmení, datum a místo narození, bytem.

Poplatek: jednorázový 100 Kč, v případě žádosti o vícejazyčný formulář v rámci EU poplatek: jednorázový 200 Kč

 

Výpis z registru obyvatel: vícejazyčný formulář EU pro potvrzení místa trvalého pobytu

  • Doklad totožnosti např. občanský průkaz, cestovní doklad, povolení k pobytu
  • V případě zmocněnce ověřenou plnou moc

Poplatek: 100 Kč za první stranu výpisu a 50 Kč za každou další započatou stranu a 100 Kč za vícejazyčnou verzi

 

Výpis z bodového hodnocení řidičů

  • Doklad totožnosti, např. občanský průkaz nebo cestovní doklad, povolení k pobytu, popřípadě k doplnění ŘP
  • Zmocněnci předkládají ověřenou plnou moc.

Poplatek: 100 Kč za první stranu výpisu a 50 Kč za každou další započatou stranu

 

Výpis ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů

  • Požádat o výstup může kdokoliv, musí ale znát identifikační číslo organizace.

 

Registr účastníků provozu autovraků ISOH

  • Přístup do systému má pouze podnikatelský subjekt, který získal povolení ke sběru vybraných autovraků OP a IČO

 

Insolvenční rejstřík

  • Rejstřík je veřejně přístupný, není tedy nutné ověřovat totožnost žadatele. V rejstříku můžete vyhledávat na základě identifikačního čísla organizace nebo podle osobních údajů.

 

Digitální certifikát EU Covid – výpis z evidence záznamů o očkování pacienta

  • Občanský průkaz, cestovní doklad, povolení k pobytu, případně ověřená PM
  • Údaje jsou zveřejněné od 1. 7. 2017

 

Výpis elektronických receptů pacienta

  • podmínky najdete ZDE

DALŠÍ POPLATKY

  • Provedení identifikace a sepsání veřejné listiny o identifikaci: 200 Kč
  • Autorizovaná konverze: 30 Kč (za jednu stranu)
  • Ceník pro elektronické podpisy: www.ICA.cz
  • Ověření elektronického podpisu: 50

Správní poplatky se uhrazují prostřednictvím samoobslužného platebního automatu, který přijímá platby v hotovosti i platební kartou

×