Dar lze poskytnout také na základě individuální žádosti o poskytnutí daru prostřednictvím darovací smlouvy. Individuální žádost o dar přijímá MČ Praha 5 průběžně v průběhu kalendářního roku. Individuální žádosti o dar lze vyhovět nejdříve ve lhůtě 30 dnů ode dne podání žádosti o individuální dar a v případě, že požadovaný dar převyšuje částku 50 000 Kč nejdříve ve lhůtě 3 měsíců ode dne podání Individuální žádosti o dar.
Kontakt
Úřad městské části Praha 5
Odbor vnějších vztahů a komunikace, Oddělení kultury, památkové péče, sportu, zahraničních vztahů a podpory podnikání
Štefánikova 13 a 15
Praha 5
Úřední hodiny
| pondělí | 8.00–18.00 |
| středa | 8.00–18.00 |
CO MUSÍ INDIVIDUÁLNÍ ŽÁDOST OBSAHOVAT
- jméno a příjmení, datum narození a adresu bydliště žadatele o dar, je-li žadatel fyzickou osobou, a je-li tato fyzická osoba podnikatelem, také identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno, nebo, je-li žadatel právnickou osobou, název, popřípadě obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo osoby, bylo-li přiděleno,
- požadovanou částku,
- přehled předchozí spolupráce žadatele s MČ Praha 5 včetně výše poskytnutých peněžních příspěvků v minulých třech letech předcházejících podání žádosti a doklad prokazující vyúčtování takto poskytnutých finančních prostředků,
- přehled podaných žádostí v jiných dotačních nebo darovacích programech vyhlášených MČ Praha 5 pro daný kalendářní rok
- odůvodnění žádosti,
- je-li žadatel právnickou osobou, identifikacio osob zastupujících právnickou osobu s uvedením právního důvodu zastoupení,o osob s podílem v této právnické osobě,o osob, v nichž má žadatel přímý podíl, a údaj o výši tohoto podílu,
- seznam případných (očíslovaných) příloh žádosti, den vyhotovení žádosti a podpis osoby zastupující žadatele, v případě zastoupení na základě plné moci i úředně ověřenou plnou moc,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
JAK ŽÁDOST PODAT
Individuální žádost o dar se podává na předepsaném formuláři (viz FORMULÁŘE) v jednom vyhotovení společně se všemi přílohami, a to následujícím způsobem:
a) osobně v podatelně Úřadu nebo prostřednictvím držitele poštovní licence; žádost musí být doručena v zalepené obálce označené „Individuální žádost o dar“, názvem gesčního odboru Úřadu, který je garantem, názvem nebo jménem a příjmením žadatele
b) elektronicky prostřednictvím dodání do datové schránky Úřadu (ID yctbyzq); žádost musí být označena „Individuální žádost o dar“, názvem gesčního odboru Úřadu, který je garantem, názvem nebo jménem a příjmením žadatele
c) elektronicky prostřednictvím emailu se zaručeným elektronickým podpisem na adresu elektronické podatelny Úřadu (podatelna@praha5.cz); žádost musí být označena „Individuální žádost o dar“, názvem gesčního odboru Úřadu, který je garantem, názvem nebo jménem a příjmením žadatele. Informace o vlastnostech zaručeného elektronického podpisu naleznete ZDE.
Elektronický podpis
Elektronickým podpisem jsou digitální data, tedy elektronický identifikační údaj, kterým podepisující osoba tento podpis vytváří. Představuje nejúčinnější prostředek pro zajištění integrity odesílaných dat a umožňuje bezpečné ověření jejich odesilatele.
Každý občan může komunikovat se subjekty veřejné správy v elektronické podobě. K tomu musí mít zřízen elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb. Kvalifikovaný certifikát lze získat jako fyzická osoba i jako zaměstnanec.
Elektronický podpis je založen na certifikačních službách. Seznam kvalifikovaných poskytovatelů certifikačních služeb a jejich služeb je uveřejněn na stránkách MV ČR.
V České republice se jedná o tři poskytovatele certifikačních služeb:
Konkrétní postup pro získání přístupu k certifikační službě je uveden na jednotlivých webových stránkách poskytovatelů.
