vybavení kanceláře

Datum interpelace:
27. 03. 2014
Datum odpovědi:
28. 04. 2014
Interpelující:
Růžena Peterková
Interpelovaný:
Ing. Miroslav Zelený
Příloha interpelace:

Interpelace:

Zbytečná výměna nábytku v zasedací místnosti 330 na nám. 14. října 4

 

V uvedené zasedací místnosti byly vyměněny stoly a údajně se chystá výměna židlí. Stoly nebyly viditelně poškozené, byly kvalitní, stylové (podobné značce Tonak). Jsou stále zachovalé, praktické. Na první pohled stylově zařízená místnost výměnou stolů ztratila svůj slavnostní ráz.

 Žádám:

 o zastavení výměny nábytku, nejen z důvodu estetického, ale i z důvodu finančního, úřad má být řádným hospodářem a ne plýtvat finančními prostředky

  1. o informaci, jaký je záměr a využití výše popsaného nábytku
  2. o vyčíslení finančních nákladů na nový nábytek
  3. o zachování původního nábytku ve stylově zařízené zasedací místnosti.

 

  

 

                                                                                                 Růžená Peterková

                                                                                             zastupitelka MČ Praha 5

 

Odpověď:

Vážená paní zastupitelko,

 

odpovídám na Vaši interpelaci vznesenou na jednání zastupitelstva dne 27. 03. 2014 ve věci výměny nábytku v zasedací místnosti 330 na nám. 14.října 4.

 

K Vaší žádosti, resp. interpelaci, sděluji po jednotlivých bodech následující:

1)      Po konzultaci s příslušným odborem, tj. Odborem vnitřní správy, uvádím, že výměna nábytku je zřejmě potřebná vzhledem k opotřebení původního nábytku, nicméně na základě usnesení Rady městské části Praha 5 číslo 23/664/2014 ze dne 22. 4. 2014 došlo k přenesení odpovědnosti za běžnou vnitřní správu na pana tajemníka. Požádám ho, aby celou věc ještě prokonzultoval s příslušným odborem.

2)      Původní nábytek –  stoly jsou uskladněny ve skladě. Poškozené stoly včetně čalouněných židlí budou použity jako nábytek pro organizace zřizované MČ Praha 5
a pro volební komise, kde budou překryty papírovými ubrusy. Skříň a velký psací stůl zůstává v zasedací místnosti č. 330.

3)      V současné době bylo obměněno 16 stolů v celkové hodnotě 75 520,- Kč. Součástí renovace zasedací místnosti je také výměna podlahy (nevyhovující koberec – časté stížnosti zastupitelů) a židlí ke stolům v celkové hodnotě cca 150 000,- Kč. 

4)      Platí to, co jsem uvedl v bodě 1), nicméně po konzultaci a zhlédnutí fotodokumentace chápu důvody častých stížnosti na ničení textilních materiálů vzhledem k poškozeným stolům, u kterých nelze v závislosti na materiálu, provést renovaci. Z tohoto hlediska je zřejmě neekonomické zachovávat původní stoly ze 70. let.

 

 

S pozdravem

                                                                                                                                                                           

 

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě