Od pondělí 20. dubna se mění úřední hodiny ÚMČ Praha 5

17/04/2020

S platností od 20. dubna 2020 dochází v souladu z rozhodnutím Vlády ČR o postupném uvolňování mimořádných opatření souvisejících s koronavirovou pandemií ke změně úředních hodin Úřadu Městské části Praha 5. I nadále by však měli klienti pro komunikaci s Úřadem a jeho pracovníky přednostně využívat elektronickou (e-mail, datové schránky) komunikaci. Projednání neodkladných záležitostí přímo v budově radnice je možné pouze na základě předchozí e–mailové nebo telefonické dohody.


Při příchodu do budovy Úřadu MČ klient nahlásí v recepci jméno úředníka, se kterým má předjednanou schůzku, a vyčká jeho příchodu. Volný pohyb po budově bez doprovodu pracovníka úřadu není povolen!

Vstup na úřad je možný pouze v roušce, resp. s ochranou dýchacích cest. Při vstupu do budovy bude všem preventivně změřena tělesná teplota. Osoby se zvýšenou teplotou nebudou do budovy vpuštěny.

 

  • JEDNOTLIVÉ AGENDY

Pondělí a středa     8:00 – 18:00

 

  • PODATELNA

Pondělí a středa     8:00 – 17:30

Úterý a čtvrtek       8:00 – 12:00

Pátek                      8:00 – 12:00

 

  • HLAVNÍ POKLADNA
    Pondělí a středa          8:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00
    Úterý, čtvrtek, pátek   10:00 – 12:00

 

  • CZECH POINT

Štefánikova
Pondělí a středa    8:00 – 18:00
Úterý a čtvrtek      8:00 – 15:00
Pátek                     8:00 – 14:00

Voskovcova

Pondělí až pátek  12:00 – 16:00

 

 

Podrobné informace o fungování jednotlivých odborů vč. kontaktů najdete v  TABULCE

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě